Kızlar pazartesiden beri hastanede yatıyorum ursactivr başlandı değerlerim düşmüyor bir türlü 137 den 206 ya çıkmış değerlerim düşene kadar çıkarmayacağım diyor doktorum. Bu tanıyı alıp hastanede kalan var mı kaç gün kaldınız ne kadar zamanda düştü değerleriniz bu arada 34+4 olduk 37 de alabiliriz dediler sizin süreçleriniz nasıl ilerledi