Pink29 merhaba, 14. haftaya girdim. Bir süredir ağrı şikayetim yok şükür. Demek ki ilk zamanlar özellikle adet dönemlerinde ağrı yaşanabiliyor. Bende de sırt ağrısı oluyor ara ara. Bel fıtığı ve skolyozumda var. Ama bu haftalar daha rahat bence. Sizde içinizi ferah tutun 🥰🥰