Kızlar selam 18 haftalık hamileyim bir AVM’de çalışıyorum 32. haftaya kadar çalışmak mecburiyetindeyim günlük 7,5 saat ayakta duruyorum 1,5 saat molam var ayaklarım eve gelince bazen çok ağrıyor ama benim için önemli olan bebeğimin sağlığı çok şükür bu güne kadar her şey güzel gitti kızım beni hiç üzmüyor 🧿 benim gibi böyle çalışan arkadaşlar var mı neler yapıyordunuz çok yorulmamak için molalarda yapabileceğim tavsiyeleriniz olur mu?