Merhaba kızlar 12 martta doktor kontrolüm vardı 6+3 demişti doktor ultrasondan bakıp ve bugün tekrar doktor randevumuz vardı ve 8+1 dedi ama 8+4 olması gerekiyordu 12 marttan 6+3ün üzerine saydığımızda doktor kalp atışlarını dinledi sağlıklı da dedi ama normal mi bu durum sizce