yeni_anne2 Kızlarr dün 40 kontrolüm vardı doktorum smear testi de yapalım mi dedi ama sonra da yapabiliriz falan dedi siz yaptınız mı ne zaman yaptınız yapılması gerekiyor mu
momkrm19 yeni_anne2 bu zor veya riskli bir test değil. Hem doğum sonrası yaptırdım, yılda bir kere yaptırmaya devam ediyorum, öncelikle rahim ağzı kanserinin erken teşhisini sağlıyor. Vajinadan kulak çubuğu tarzı bişeyle sürüntü alıyor , 1 dakikalık işlem
yeni_anne2 Genel kontrol etti beni muane olarak sorun yok gayet iyi toparlanmış dedi yumurtalıkların geri gelmiş dikkat ett bille dedii hamilelik için
yeni_anne2 momkrm19 bilmiyordum canım ilk gebelik oldugu icin pek bir bilgim yoktu aslında agrı sızısından degil yani sonra da yapılır diyince bebegim de durmuyordu zaten bende olurr sonra yapalım dedim
momkrm19 yeni_anne2 olur olur istediğin zaman herhangi bir kadın doğumcu yapabilir onu ama hani doğum falan geçirince bakılıyor çok ertelemeden gidersen fena olmaz