Arkadaşlar 18 marttan beri beta takibi yapıyorum betam çok güzel 2 3 e katlanarak arttı bu gün verdim 2 gün önce 800 di bu gün 2200 çıktı ama daha önce dış gebelik geçirdiğim için doktor keseye baktı muayenede kesem gözükmedi rahimde sıvı varmış sadece ama kanamam felanda yok titiz davrandı herhalde kesin görmemiz lazım bu değerde felan dedi beni şehir hastanesine sevk etti bende anlamadım bir kanamam yok betam çok güzel arttı dış gebelik geçirdiğimde yarısı bile artmıyordu normal değil mi arkadaşlar gözükmemesi vajinalde baktı ultrasonda baktı görülmesi beni de korkuttular sağolsunlar yine titiz davranıyorlar ama bir korkuyorum Allah korusun başına gelen varmı Böyle