Askkokuluyavrum Nihal35 ben Manisa grand medical e gidiyorum doktorum çok bilindik ve çok tavsiye edildi Bornova Evka 3 de oturuyorum burdan Karatas a gidene kadar Manisa’ya varıyorum ☺️
Nihal35 Askkokuluyavrum oda dogru tabi en güzelini yapıyosun canım sag salim kucagımıza almayı nasip etsin rabbim inşallah
Nihal35 Askkokuluyavrum bende karataşa gidiyorum canım evrim konyalıoğlu var ona gidiyorum bende çok memnunun çok tecrübeli iyi bir doktor akrabalarımda evrim hanımda yaptılar dogumlarını bende gaziemirde oturuyorum
Nihal35 Gnll35 maşallah canım senin az kalmış benimde nasipse bir kızım olucak allahım sağ salim kucagımıza almayı nasip etsin inşallah
Askkokuluyavrum Nihal35 allah sağlıkla kucağına aldırsın canim benim Ben suan icin değiştirmeyi düşünmüyorum doktorumu ama esimin tayin nedeni ile farklı bir ile geçme durumumuz var insAllah olmaz burda doğum yaparım ama yine de hayirlisi olsun tabi
Nihal35 Seymagrgn maşallah canım benimde 16 haftalık kızım olucak inşallah hastane olarak nereye gidiyosun canım
Seymagrgn Nihal35 urla devlet hastanesi canım🤗 Rabbim saglıcakla kucağına almayı nasip etsin insallah ❤️