nur_bebek34 Devlet hastanesi 2li test istedi kan verdim bunun için ikili testim doğruluk payı nedir . Daha önceki gebeliğimde sadece detaylı ultrason yaptırmıştım. Şimdi yanlış şeyler çıkarsa gebelik sürecimin kötü geçmesinden korkuyorum
Ayselis00 nur_bebek34 nur_bebek34 bizde 21 haftadayız 4lü tarama istedi doktor. 18 haftada çocuğun göbek bağında şişlik çıkmıştı o yüzden.
Phyloo nur_bebek34 bizede denildi istemiyorum diye imza attim denetleme varmis artik I yuzden isteniyormus ilk cocukta yaptirmadm dememistiniz boyle bisey dedm denetleme var bu testlere artik dedi
dilaradoyan nur_bebek34 açıklama yapmıştır mutlaka doktorunuz. Hem testi isterken hem yaparken sonucu söylerken de. Genetik rahatsızlıkların yüzde olarak tespiti için kullanılan bi tarama testi. Down sendromu durumu var mı diye burun kemiği ve ense kalınlığına bakılmıştır. Ultrasonda ne söyledi doktorunuz Sonucunuz çıktı mı
Slxkldk nur_bebek34 bu testi bütün hamilelerden istiyorlar size özel istemedi bence. Down sendromu gibi hastalıklar var mı diye bakılıyor ama yanılma payı da var ben de yaptırdım sonuç göstermedim çok ciddiye almıyorum açıkcası bi sonraki kontrolde dr bakar umursamadım