Nursotu Kızlar Eskişehir’de özelde memnuna kaldığımız kadın doğum doktoru var mı muayene amaçlı gidicem gebelik düşünüyorum
nazlibezenk Murat şenolu ben de düşünüyorum ama hala kararsızım şu an ben Burak hocaya gidiyorum doktordan çok memnunum ama hastane ve teknolojik aletleri berbat ötesi
zynpknt nazlibezenk burak hoca sanırım anadoluda dimi o hastane zaten baya eski murat hocayı düşünebilirsiniz ben çok memnunum
zynpknt nazlibezenk anadolu hastanesinin cihazlarının genel bi yenilenme ihtiyacı var bence aslında çok iyi doktorlar var safiye hanım falan da çok iyi
zynpknt Eres26 kız markasını bilmem ki😂 ama her şeyi bende net görüyorum ordan iyi olduğunu düşünüyorum ultrasonlar net yani😂😂
Eres26 zynpknt Ahahha tamam sabahattin beyin de öyle demek ki Batıkent’te de visnelikte de aynı cihaz var
Aysedmr2 Ben bugün burak hocaya ilk kez gittim. Çok güleryüzlü ilgili konuşkan birisi. Bebeğimin herşeyini gösterdi. Çok fazla foto verdi. Ultrasonu iyi bence görüntüler gayet netti. Beni ve eşimi kendine bağladı.