Merhaba arkadaşlar 1 ay önce kontrole gittim bebeğin suyu ve bebeğin kilosu güzel demişlerdi 2 hafta sonra gel dediler gidemedim randevu bulamadım ve erken saate gidemedim küçük cocugum var diye ve bugünden için başka hastaneden randevu aldım gittim veee bebekte gerilik var 2.200 grm dediler riskli gebelik dedi sana doktorun söylemedi mi dedi hayır dedim gayet iyi kilosu suyu gelişi diye ve 3 gün sonra acile git her an dogurursun burda kontrol var doğum yok dedi 1 ay önce diğer doktorum 2.250 gram demişti canım sıkıldı acaba bebeğime birşey olur mu yada doğumdan sonra kuvezde filan kalır mı bu arada 4. Gebelim diğer çocuklarımda bir sorun yaşamadım kiloları da iyiydi üçü de 3400 3500 arasında doğdular