Vaveylaaa valla balım sarılık olmayan bebek çok az. 1 ay önce akrabam doğum yaptı 37 hafta gelişim geriliği yüzünden 2200gr doğdu. iki hafta sarılık değeri yüksek çıktı ama boool bol emziediği için azaldı çok şükür. şu an maşallahı var. Sen emzirmeye ve iyileşiceğine odaklan. çünkü ultrason makinesi 300gr +/- değer veriyormuş çok normalmiş. ama gelişim geriliği olmayan çocuğu da neden erken almak istedi anlayabilmiş değilim. doktorunuz tuhafmış cidden, tek derdi devletten alacağı paraymış demek ki🤷🏻♀️