redflowers 21 haftadan rahim ağzı 30mm ölcüldü dün doktorum sınırda olduğu için progestan yazdı 3 kutu kullanan varmi
zynpknt redflowers ilk 3-4 ay kullanmıştım sonra 20.haftada rahim ağzından tekrar kullanmaya başladım heralde işe yaramıştır çünkü 32+6 oldum hala doğurmadım çok şükür 😂 ama bende dikiş de var
ArasMom__ redflowers benim 21 haftada 26 mm ölçüldü doktor hiçrbirşey dememişti ben hep dikkat ettim korkuyla. Şuan 36+5 im herhangi birley kullanmadım😀 sadece kendimi çok korkuttuğuma yanıyorum
redflowers zynpknt bana dikiş demedi sadece ilaç verdi dün çok bel ağrısı çektim dün gece ilaçı kullandım bugün çok iyiyim çok şükür acaba ilaçtan mi bide ilk kullandığında mide bulantısı yaşadın mi
zynpknt redflowers ağrıları sancıları falan azaltıyor ben vajinal alırken bi sıkıntı yaşamıyodum sonra enfeksiyon olduğum için ağızdan almaya başladım o çok kötü oluyor inanılmaz başımı döndürüyor ama sürekli yattığım için katlanabiliyorum
redflowers zynpknt ah bende diyorum bugün çok iyiyim geçti galiba 😀 ilaçlanmış Allahım bizlere sabırlar evlatlarımıza sağlıklı ömürler versin inşallah 🤲🏻 33. Haftaya kadar kullanacağım sanırım umarım geç doğururum 🙈
zynpknt redflowers aaa bana bırak demedi doktorum yarın 33 oluyorum 💁🏻♀️ amin inşallah zamanında sağlıkla kavuşalım bebişlerimizeee ama emin olun geçiyor ben 20.haftada ameliyat olurken 32-33 bile geç geliyordu çok şükür 🥰🥰
redflowers ArasMom__ ya ne kadar güzel keşke bende dikkat edebilsem hep yatıyorum ağır asla kaldıramıyorum ama yaz geliyor gezmeyi seviyorum 🙈😀 bide ilk gebeliğim çok korkuyorum erken dogumdan
ArasMom__ redflowers bende çok yattım ama arada çarşı pazar gezidğimde oldu 30 karı geçince daha çok gezdim normal herşeye devam ettim sende dengesiz hareket falan etme hep uzan
redflowers zynpknt 3 kutu verdi bana da onu hesaplayarak 33 hafta dedim belki tekrar yazar duruma göre ama genelde hamileyken progestan kullananlar tam tahmini Doğum tarihinde geliyormuş inşallah bizimde öyle olur bırakmaya niyetim yok vallahı 😀
redflowers ArasMom__ genelde hep uzanıyorum canım ağır kaldırmıyorum kendimi çok yormuyorum çok fazla da yürümüyorum zaten doktorum da yasakladı ağır kaldırma uzun yola çıkma dedi
redflowers zynpknt günde 1 tane dedi yatarken kullanacaksın dedi bana senin 2 tane oldugu için erken bitiyor sanırım yanlış hesaplama yaptım sanırım 🤔 35 haftalıga geliyo