Hatice4136 yine de icini ferah tut bak 8 Mart’ta kürtaj oldum 8 haftalıkken bebeğimin kalp atışı durmuştu o an hastane başıma yıkıldı benden alamyin dedim bi daha bakın dedim doktora belki kalpi yine atar umuduyla ama yoktu Rabbim en hayırlısını nasip etsin bize tek duam bu güzel şeyler Zaman alir bunua inanırım rabbim kimseye evlat acısı göstermesin çok çok 🙏🏼🥹🥲