MadameEnes Ben 37 haftalık gebeyim. 28. Haftada gittiğimde bilgi almıştım. Normal odalarda kalıp normal doğum yapacakların yanına eş alınmıyor. LDRP odası +10 bin verip tutarsanız doğum için herhangi ayrı odaya alınmıyorsunuz. Hastaneye giriş yaptığınızda o odaya giriyorsunuz, sancılarınız, doğumunuz her şey o o odanın içinde oluyor. Eşiniz de yanınızda olabiliyor, bebek de doğduktan sonra muayene vs için odadan dışarı çıkarılmıyor. Doktor odaya gelip bebeği yanınızda muayene ediyor, aşısı, topuk kanı her şey yanınızda yapılıyor. Ancak zorunlu sezaryen veya isteğe bağlı farketmez, sezaryen olma durumunda ameliyathane ortamı olduğu için eş kesinlikle alınmıyor