Bmk97 devlete bi süre takipli gidicekseniz kesinlikle kurtköy semt polikliniği neslihan şekeri tavsiye ederim ben doğum yaptırsa gözüm kapalı güvenip gidebileceğim tek doktor olarak görüyorum ama maalesef sadece 32 haftaya kadar takip yapıyor ve eksiksiz yapıyor gerçekten neye ihtiyacınız varsa ihmal etmiyor bebeğinizi her seferinde gösteriyor ilgisi özellerden farksız tabi.cihazları eski ama güleryüzü yeterli 🥰