demomerhira kızımla kavuşmaya 4 gün kaldı inş 23 haftada konulan kalp rahatsızlığı teşhisimiz var doğar doğmaz operasyon geçirebilir.hem korkuyorum hem heyecanliyim tüm annelerden dua bekliyorum💚💚
Aysedgrlikrkmz demomerhira Rabbim şifa versin inşaallah hiç bi sorun olmaZ da sağlıcakla kucağına alırsın yavrunu 🙏🏼
Nazife86 demomerhira Allahim yardımcın olsun insallah, Rabbım sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin, inşallah hiçbir şeye gerek kalmaz....
zuzulice demomerhira Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip eder inşallah🤲O haftalarda kalp rahatsızlığı görülüp doğana kadar düzelen birçok bebiş var sizinkide onlardan olur inşallah Allahın dediği olur karamsarlığa kapılmayın🤲
Dilara1992 demomerhira allah yardimciniz olsun.bebeginjzede sizede sifa versin insallah 💕 sag salim alin kucagjniza
demomerhira zuzulice bizim ki öyle değil malesef direk aldırmayı teklif ettiler en büyük kalp rahatsızlığı dediler nakile gerek olacak dediler Allah büyük hakkımız da ne hayirlisi ise o
Aysb demomerhira Allah yardımcınız olsun inşallah herşey yolunda gider güçlü bir bebek olsun inşallah