Melisal her şeyden olabilir her transferin başarılı olma durumu yok dedi. Ben orayı yanlışlıkla çizip kanatsam yine tutunmayabilir dedi. Üzülmeyin geride embriyo varsa çok şanslısınız devam edin bazen embriyo sağlıksız oluyor vücut atıyor. Psikolojik olarak çok ağır ama doktoruma güveniyordum devam ettim. Öncesinde 5,5 yıl ara ara tedavi görmüştüm olmamıştı zaten. Pcosluyum. Bu arada ilk transferde tüm değerler vs çok iyiydi