MinnakBebegim Ben hamile olduğumu öğrendiğimde saçlarım beyaz gri renkteydi. 9 ay o şekilde gezemezdim. Doktoruma sordum eğer hergün aynaya baktıkça kendini çirkin kötü hissediceksen dışarı çıkarken seni üzücekse bu durum boyat saçlarını, ama boyattıktan sonra ah keşke boyatmasaydım diyeceksen hiç boyatma dedi. Yani herşey stres yapıp yapmamakta. Birsürü hamile ünlüler var hepside boyatıyor. Ben ilk 11. Haftamda boyattım kokusuz amonyaksız boyayla. Zaten zararlı olan boyanın kokusuna maruz kalmak. Havadar biyerde amonyaksız boya yaptırırsan sorun olacağını sanmıyorum