yazbebisi_ Nuray12334 benim 4′tü hapla takviye aldım 1 ay sonra 8 oldu ama yeterli görülmedi bugün damardan verildi çook halsizlik ve baş ağrısı yapıyordu bakalım geçecek mi biraz
T-aksoy Ben danardan aldım ama 40 kere düşündüm. Çünkü alerjik reaksiyonla vb gelişebilir. Floradix doğal takviye ve schüssler tuzları öneririm