Hamileliğin başından beri hep eksi ve tuzlu şeyler yedim sabahları mide bulantısı kusma yaşadım yorgunluk halsizlik vs tüm kapılar kıza cıkıyodu söylentilere göre ta kiii Fetal dna sayesinde oğlusum olacağını öğrenene kadar 😍😂 eşşek sıpasını bilene kadar hep güzelim diye sevmiştim oysa ki, özür dilerim annecim 🥹 daha dün öğrendim hala garipsiyorum (ilk hamileliğim) kız çocuk hayalimdi şimdi erkeğe alışmaya çalışıyorum tabi ki en önemlisi sağlıklı olsun kız erkek farketmez ama ne bileyim işte beni anlayan olacaktır diye düşünüyorum 🥲 Sizin cinsiyetleriniz neler anneler erkek bebeği olacaklar ne hissetti merak ediyorum 🥰🥰