Huzurum47 Kızlar 1 ay önce düşük yaptım dün regl oldum çok kötüyüm parça şeklinde kanamam var durmuyor lavabodan çıkamıyorum bu 2. düşüğüm ilkinde böyle değildi sizce bu durum normal mi?
Zulfiyephlvnl Huzurum47 kaç haftalıkken düşük yaptınız normalde kürtaj yada düşükten sonra ileri hafta değilse çok ağrı kanama olmaz