Kdmoao Merhabalar 10+1 haftalık gebeyim cinsiyet tahminlerini alabilirmiyim eşim çok fazla kız istiyor ben sağlıklı olması tabiki öncelik ama çok merak ediyorum daha net öğrenmem için 4 haftam var.
Kdmoao Birde benim 10. Haftada doktor ense kalınlılığını ölçtü haftası değil dedi ama gözüme kalın geldi dedi ölçüm 1.6 çıktı bende buna çok kafamı takıyorum nisanın beşinde doktora gideceğim 2 Li tarama için sizce düşer mi yada daha da yükselir mi
Kdmoao tahamommy bende öyle biliyorum ama pazartesi 1.6 çıktı cuma 1.7 ben tam nisanın beşinde gideceğim o zamana kadar yükselmesi beni çok endişelndiriyor 😢
Kdmoao Selim_Alparslan teşekkür ederim 😊 ilk hamileliğim çok heyecanlıyım endişeliyim hepsini bir yaşıyorum
Kdmoao Selim_Alparslan eşim ve ailesi çok fazla kız istiyor aslında benimde gönlümden kız geçiyor ama annelik farklı bir duygu sanırım 😊