Mirhas33 Betam 18 marttan beri 2 3 katı düzenli artıyor 2 gün önce 828 di bu gün 2200 çıktı doktor kese göremedi dış gebelikten şüphelenmişti ama 2 katı artttığı için o da şaşırdı arkadaşlar kesesi geç gözüken var mı normal mi rahimde sıvı var var dedi
Dyguuu59 Mirhas33 canım son regl tarihin ne kaç haftalık yani şuan beta pek belli olmuyor kese gözükmesinde
saglikciaanne Mirhas33 betam 7.800 çıkmıştı 5 bin üstü kese gorunur palavralarina inanmayin benim 7.800 bile görünmedi bana da görünmediği için doktor bir sonraki gelişti kürtaj demişti giremezse diye 38 binde kese göründü on gün sonra kalp atiaini duyduk
Basakparlar Mirhas33 2275’ti vajinal muayene de nokta kadar kese görünmüştü sizin karından mı bakıldı
Mirhas33 Dyguuu59 Pcos var 15 Şubat ama geç döllenme oldu bence ilişkilerin tarihini tutmuştum çünkü 18 martta 20 idi betam
Mirhas33 saglikciaanne umarım benimde görünür doktor dış gebelik dedi ilk başta kan sonucuma bakmadan