Sonnentala maşallah inşallah bende aynı sizin gibi olurum hastaneye gittiğimde 6-7 cm açıklığım olur bu benim ikinci gebeliğim ama ben sancı nasıl gelecek bilmiyorum ilkinde normal buda normal olacak inşallah ama insan unutuyor gerçekten bende öyle kaldım nasıl bir sancı gelirse hastaneye gideceğimi bilmiyorum iki gündür yalancı sancılar çoğaldı doktor zaten cuma günü minik minik sancılar var demişti bu günlerde doğar dedi bilmiyorum çok stresliyim neler yapayım az önce ördek yürüyüşü yaptım koridorda üç defa git gel yaptım şu an belim ağrıyor ama gerçek sancı değildir diye düşünüyorum