Saraylokumu Kızlar gram altın neredeyse 3800 oldu. Her ay alıyoruz eşimle. Sizce bu ay alınmalı mı ? Siz neler yapıyorsunuz ? Altın düşedebilir diyorlar acaba bozdursak mı ? Fikirleriniz neler ?
gamze_gs88 Saraylokumu altının düşecegını sanmıyorum şahsen yaz gelıyor düğünden vs her sene stabil aslında bu zamanlar artıyor Ekim kasım gibi minimum düşüyor artı fındıkta gelıyor fındıktan sonra emekçi insanlarda altın alıp kenara koyuyor yada başka bişey
Ozgekiz Saraylokumu altın hiçbir zaman düşmez 🥹 yani maksimum 100 lira oynarsa oynar ama sanmam. Biz de yapabiliyorsak altın yapıyoruz 😇 para geçtikçe elimize atarız kenara.
Turuncukadin Saraylokumu ben düşeceğini sanmıyorum canım ya en fazla 50-60 tl oynar o da 1 Gr altın için beklemeye değmez. Ama yüklü miktarda alım yapacaksanız belki o zaman düşünülebilir
Saraylokumu Turuncukadin 2 ay sonra bozdurmamız gerekiyor zaten acaba diyorum şimdi çıkmışken bozdursak mı ? Yani öyle bir durum ki insan tahmin edemiyor ne olacak ne bitecek
Ozgekiz Saraylokumu hiç bilmiyorum ki, bizim kuyumcumuz ne derse onu yapıyoruz hep 🥹 alın almayın, döviz ve altın için.
Turuncukadin Saraylokumu bence bekleyin ya tam zamanında bozdurursunuz nolacak ki gerçekten çok fazla değer kaybetmez ama değer kazanma olasılığı hep var. Neticede nakitten her zaman daha karlı altın
Selenavci63 Saraylokumu babam kuyumcu ve altının asla düşeceğini düşünmüyoruz. Kısa süreli belki inişler çıkışlar olabilir ama uzun vadede her zaman yükselecek diyorlar düşüş yok 🌸
Saraylokumu Selenavci63 Ay benim için babanıza sorabilir misiniz şuan altın almak mantıklı mı ona göre şimdi çıkıp alacağım 😌
Selenavci63 Saraylokumu kesinlikle çok mantıklı diyor canım bayramdan sonra ve yaza doğru altını kimse tutamaz ne kadar parası varsa alsın derim dedi canım benim
Sinosanneoluyor2025 Saraylokumu altın geldiği noktayı unutmaz cnm , acil bişğ yoksa saklayın bence , Ben bankacıyım şuan çalışmıyorum ama yorumum bu
Saraylokumu Sinosanneoluyor2025 mayıs ayında bozdurmak zorunda kalıcaz yüklü bir ödeme için o yüzden acaba diyorum bozdursak mı şimdidenn
Sinosanneoluyor2025 Saraylokumu daha nerdeyse dolu dolu 1,5 ay var mayısa cnm , bence düşmez aşırı şekilde , bekledikçe 1 gün bile kar ettirebilir ama siz bilirsiniz yine de
nevaneva Saraylokumu asla düşmez en fazla düşse 200 liraya kadar düşer taş çatlasa çünkü biz kasım gibi bozdurduk araba almak için 3100 den 2900 anca düşmüştü sonra fırladı dahada hiç düşmedi bence bozdurmayın sakın alın hep çünkü sürekli artıyor
nevaneva Saraylokumu kapalı çarşıda 3800 çıktı kuyumcular 4 bin olarak satıyolar oyüzden 4 e çıktı dediler yani 4 e çıkıpta 3700 e düşme durumu olmadı yine 100 150 lira oynadı çünkü altın borcumuz var her ay alıyoruz ordan takip ediyorum