Cicekbahcesi12 gozde91 benimde gec oldu canim gecen ay da erken olmustu her ay degisiyor iyiki hemen yapmaya baslamissin bak testi 😍
gozde91 Cicekbahcesi12 ay evet normalde bekleyecektim dedim bi yapayım şaşırdım. Geçen ay 4 gün pikte kalmıştı belki yine öyle de olacak olabilir
Cimcime30 gozde91 catlarsa daha Iyı cnm kız hesap yapma Rabbım yeterlı versın tek ılıskıde bıle oluyor
gozde91 Cimcime30 evet doğru söylüyorsun nasipse olacaktır zaten ☺️ kaç aydır çok stres yapıyordum bu ay sakin olmaya karar vermiştim 😅
gozde91 Ftrhn bugün tam koyu oldu canım. Ben daha var sanıyordum erkenden oldu bu ay Ovulasyon testi de önemliymiş onu anladım