Sule45 ben sordum işte evet olacağım tüm ekibimle dedi. Hatta bayramdan sonra doğumu yapalım dedim. hayır olmaz çok geç olur dedi. 40 haftalık oluyor bekleyemem erkende alamam dedi. Tam bayramın ilk günü işte en fazla yapabilceği bi ileri bi geri. Hayırlı olsun tabi yine benim korkumda buydu. Kız özelden instanı atsana konuşalım aynıyız biz