Esmasin bat bugün dü test verdim böyle çıktı dün yaptığımda hiç Birşey yoktu. Geçen ay kimyasal geçirdim korkuyorum.
Melike3506 Esmasin ben burdayım diyor annesi 🌸 testinizin markası nedir? Bazı testler yalancı pozitif veriyor çünkü. Kan verin netleşsin 😊
Esmasin Cicekbahcesi12 Betulumcnmm Edizhr Dün yaptım birşey çıkmayınca ümidi kesmiştim bugün böyle görünce şoka girdim ama korkuyorum geçen ay 2. Kimyasalımı geçirdim yine aynısı olursa diye. İnşallah bu defa benimle kalır bebeğim 🥲🥺
Kuppraa Esmasin dün yaptığın testte de görünüyor sanki daha kıl gibi tabi ama ben gördüm hayırlısıyla vardır inşallah canım 🙏kan ver kesinleşsin
Edizhr Esmasin inşallah gönlünü ferah tut canım bende öyle bir gün önce yaptım hiç bembeyaz kaldı ertesi tekrar yaptım belli belirsiz di simdi 15 haftalık olduk şükür
Melike3506 Esmasin prodoctorun da yakın zamanda yanılttığını gördüm burda ama çoğunlukla doğru sonuç veriyor. Kan verin emin olun. İçinizi ferah tutun kötüyü düşünmeyin 🌸🥰
Kuppraa Esmasin düne göre daha belirginleşmesi de iyi bir şey demek ki artıyor bence kan verin kesinlikle 🌼