Saratln bende hamileliğim boyunca 5 kez falan oldu. Sebebini bulamadılar kendi kendimi o kadar çok üzüyordum ki her defasında. 38 haftalığız şimdi. Stres yapma doktoruna görünmeyi de ihmal etme 🙏🏼 Yorucu bi gün geçirmiş olabilirsin, ayakta durmuş ya da stresli bi dönem geçiriyo olabilirsin.