Ben ikinci hamileliğimde plasenta dekolmanı ile ölü doğum yaptım 2023 ekim ayında hala kendime gelebilmiş değilim bir tane oğlum var 5 yaşında o da bu süreci en kötü şekilde atlattı 29 haftalıktım hiç bir sorun yoktu gece tansiyonum yükselmiş ben ağrıyla uyandım oğlumda böyle bişeyle karşılamadığım için tuvaletim var yapamıyor gibi bi ağrı vardı sürekli biraz bekledikten sonra dayanamadım hastaneye gittim idrarımı da yapamıyordum çünkü doktor bakınca tansiyonum ölçülünce hemen ameliyata alındım bebeğim ölü doğdu 14.9 du tansiyonum iç kanama geçirmişim rahimin alınma ihtimali vardı alınmadı kan nakli yapıldı fiziken iyileştim ama hala iyi değilim sürekli bebek gördüğümde içim yanıyor hamile birini gördüğüm zaman ona da aynısı olur mu diye o insanlar için bile endişeleniyorum bi yanım beni bir bebeğin iyi edeceğini düşünüyor bi yanımda ya aynı sorunları yaşarsam oğlum ne olcak ben kaldırabilir miyim diyorum düşünmediğim tek bir gün bile yok hala 2023 ekim ayında sıkışıp kalmış gibiyim dekolmandan sonra aynı sorunlar yaşadınız mı ben 2 sezaryan geçirdim biri oğlum diğeri de kızım şimdi gebe kalırsam o da sezaryan olucak 3. Sezaryan geçiren var mı aranızda