Nur5 Kizlar şimdi ben ege üniversitesi Hastanesi’nde tüp bebek yaptiridm ilk denememde tuttu şimdi ikinci için gidiyorum Bizden 57 bin istediler hastane ücreti için .normalmi devlet karşılamıyor mu bilgisi olan yazabilirmi
Hm_1 Nur5 biz özelde yaptırdık ekstra bir işlem ve embriyo dondurma işlemiyle 150 bini buldu ilaçlar için 30 bin çok uygun ben yaptirdigimda ganol f kalem ilaç 10 bin TL idi bilginiz olsun 30 Aralık’ta transferim oldu yıl başından önceki fiyatlardan bahsediyorum
Htc4345 Nur5 bnde ege üniversitesinde oldum dışarıda özelde denedim tutmadi ama burada ilk denemede tuttu şimdi 19 haftalık oldum
Eda42_ Nur5 Devlet bildiğim kadarıyla çocuğu olanlara ücretli yapılıyor bu şart var çünkü ben başlayacağım zaman çocuk var mı varsa karşılamaz demişti doktor siz yine de doktora sorun neden bu kadar ücret çıktı diye
orkidemm_ Nur5 ha yok bilmiyorum da geçen yaz biri bana 30 bin demişti ama 30 binde ilaçlara ayrıyeten fazla gibi geldi
babiesmommy devlet ilkinin belirli bi kısmını karşılıyor ikincinin ya daha az ya da hiç karşılamıyor diye biliyorum