Canselly ben yaptım odadan memnun kaldım, doktordan memnun kalmadım ama o doktor orada değil şu an zaten. Hilal Hanıma da muayene için gidiyordum, onun da ağzından zorla laf alıyorsunuz. O yüzden tekrar ona gitmeyeceğim. O zamanlar herkes özlem hanımdan memnundu ama şu an Merve den memnunlarmış. Ben de ona randevu almayı düşünüyorum