35+4 deyim.
Tansiyonum 13-7 / 14-7 civarında seyrediyor. İdrar yolumda enfeksiyon varken 24 saatlik idrar verdim 335 mg çıktı. Doktorum gebelik zehirlenmesi var diyebiliriz artık dedi. Tansiyon ilacı kullanmıyorum. Kardiyoloji doktoruna 2 kez gittim ilaca gerek görmedi. Kendi doktorum da 14-9 u geçerse alfamet başlayalım, enfeksiyon da protein kaçağı miktarını etkiler tedavi sonrası yeniden 24 saatlik toplayalım dedi.
Aynı süreci yaşamış olanlar var mı? Çok korkuyorum.