Minikaydoganlar İkiz anneleri normal dogum mu istiyorsunuz sezeryan mı ilk gebeliğim tabiki durumuna göre karar verilecek bişey ama tercih hakkınız olsa hangisini seçersiniz
Pinkyy Minikaydoganlar normal seçerdim ama ihtimal yok gibi,doktoruma göre çok yüksek oranla sezeryan ama çok istediğim için son haftalarda çatı muayenesine ve durumuma göre değerlendirme yapıcak..
Hulyalp Minikaydoganlar imkanim olsa normal isterdim. Ama oglum zorunlu sezaryan oldu. Doktorumda riske girilmez yine sezaryana alistir kendini dedi. 😐