Aysegul222 2 buçuk aylık bebegimin vücut sıcaklığı 36 derecede normalmi kizlar vede üşürmü sizce cevap verirseniz sevinirim
Guzelanne56 Aysegul222 normal canım, gayet iyi menısın sıcaklığı. Evın 20-24 derece arası ise bı zıbın bı tulum bı de ince çorap yeterli üşimez öyle