Eliffyamann
@Meltem88
Refakatçim annem 5 tane doğurmuş kadın tecrübeli tabi. Bana diyor ki çocukta bir sıkıntı olmadığı sürece sakın yatış falan kabul etmiyorsun hastanede çok sorun yaşarsın ha bire muayene edip dururlar doğumdan daha beter dedi. Doğum kendi kendine başlamazsa hastane sürecinden korkuyorum açıkçası