Asfur İnsan bu haftalara gelince birilerinden bir şey duymak istiyor geleceğine dair. Doktor her şeyin yolunda olduğunu söyledi kilosu 3500 olmuş pazar günü tekrar çağırdı 41. haftayı doldurduğu için. Riskli bir durum olursa yatış verip doğumu başlatacaklarmış yoksa 2-3 gün daha bekleyebilirmiş. Nst de sancı çıkmadı yine ama yürürken kramplar hissediyorum dinlenince geçiyor. Size de fikir olsun diye yazdım
Eliffyamann Asfur canım ya kiyamam, bende gün aldım pazartesiye 40+4 oluyorum, korkuyorum artik hareket takip etmekten hayirlisi ne ise o olsun, sende açıklık var mi rahimde yumuşama falan
Bezelyelerimm Asfur ben kızımı 41+1 de doğurdum cuma hastaneye gittim kontole hafta sonu sancın olmazsa pazartesi sabahı 7 de gel dedıler pazartesı sabahı 5 de uyandım hazırlanmak ıcın sancım başladı o sıra ben yalancı sancı sandım tabı uff su hastaneye gitsem gelsem de uyusam dıye cıktım evden bı gittim kı acılmam 2 cm olmus bıle😁 hıc ummadıgın anda gelıyor
sultanlar Asfur ben bugün doğum yaptım 40+4 le zorunlu yatışım vardı sabah 7 de sabah 6.30 nişan geldi peşinden hafif sancı . Hastaneye 7.10 gece yattım sancılarım düzenli ama hafifti çok az suni verdiler açıklığım 5cm miş inanamadım . 9:40!da sancılar çok zorladı açılma 8 cm oldu . 10:10 da tam açıklıkla doğum yaptım dikişlerim var biraz acıyor . Sancı anında hep ayaktaydım eşim sürekli belime masaj yaptı . İlk doğum 16 saat sürmüştü . Bol yürüyüş yapın squat yaptım . Rabbim yardımcınız olsun kendime hep geçeceğini söyledim geçti bitti sabredin sancı anında . Zor ama bitiyor hep kalıcı değil . Dualarım bebegini bekleyen bütün annelere🤲🏻
Asfur Eliffyamann açıklık bakmadılar bilmiyorum. Valla bacım bende yoruldum düşünmekten. Acaba suyu nasıl neden hareket etmiyor ne zaman gelecek diye diye ramazan bitti resmen
Eliffyamann Asfur valla öyle çok midem bulanıyor bugun çıkarmamak için zor duruyorum inşallah hayirla sonuçlanır
Eliffyamann Asfur senin ilk gebelik ne veriyorlarsa hepsini dene benden tavsiye, direk sezaryen olma, ben öyle oldum ssvd icin zorlanıyorum
Asfur Eliffyamann demiştim ya adet olucam gibi bir sızlama hissediyorum. Az önce onun şiddetlisi geldi belim ve karnım çok ağrıdı sonra geçti. Başlamış olsun nolur Allahım
Asfur Bezelyelerimm hiç ummadığın anda değil de yatış yapılacağı günün gecesi geliyorlar kfbfkfnfnf korkudan galiba
NNewbabyy Asfur Bence bu doğru suni sancı için gün vermişti kan tahlili yaptırmak için hazırlanırken suyum gelmişti 🥹
NNewbabyy sultanlar maşallah maşallah maşallah sağlıkla büyütün benimde ilk doğumum 16 saat sürdü şuan 12 haftalık gebeyim bu yazıyı okumak nasıl teselli oldu 🥹🥹😍
Asfur sultanlar Allah razı olsun canımsın cidden öyle oluyor bugün biraz kasılmam oldu ağrılıydı sonra geçti gitti. Unutuluyor hepsi 😅 sancı sırasında hareketli olmam gerektiğini biliyordum ama hareket edemedim nerdeyse o yüzden bu söylediğini dikkate alacağım 🌺
sultanlar NNewbabyy 9 ay boyunca kendimi yedim bitirdim boşuna nasıl olacak diye .son zamanlar yürüyüşün çok faydası oluyor . Çok teşekkür ederim Rabbim senide kolaylıkla kavuştursun🤲🏻
Asfur NNewbabyy su gibi doğumun olur inşallah kardeşim 🥰tabi gebelik sürecini de çok güzel atlatırsın mis gibi olur