Girlmama kullanan anneker akıtma yapmıyor diye hatırlıyorum aventten çok memnunum gaz problemimizi ortadan kaldırdı ama 2 biberon yetmiyır 1 tane daha alacam 1 tane de farklı marka olsun istedim akıtma yapıyor mu memnun musunuz
Aylin_1721 Girlmama Ben akıtma yaşamadim bende 2 3 tane biberon denedim hep markaydı hiç birini lansinoh biberon gibi tutmadı çok memnundum