Kızlar merhaba 32.haftamızdayız 3 gün önce gece böbrek ve kasık ağrısıyla uyandım ılık duşlar sıcak su torbalarıyla zar zor hafifledi sabah uyandığımda yeniden başlamıştı ağrı bir ağrıyıp bir geçiyordu akşama kadar dayandım kendi doktoruma yazdım nolur nolmaz diye Nst istedi bir de idrar tahlili.Nst de sancım çıkmadı çok şükür idrarımda enfeksiyonu çıktı.Çok ağrım olduğu için bana en yakındaki hastanenin aciline gittim serum taktılar ağrılarım hafiflemişti.Serumdan sonraki gün daha rahattı ağrı bir gelip bir gidiyordu ama dayanılmayacak gibi değildi doktorum parol ve tek kullanımlık toz verdi çok ağrın olursa serum taktır bol su iç dedi.Dünü dayanarak atlattım ama sabaha karşı yine başladı ağrım özellikle kaşık ağrısı enfeksiyonum antibiyotik kullanacak kadar fazla değilmiş ama o kadar şiddetli ağrıyor ki ben böyle bir şey görmedim.Bu durumu yaşayan var mı nasıl geçecek bu ağrılar