Ozlemdiyebiri Doğum yapalı 4. Gün oldu ara ara boynumda baya ağrı oluyor doktorum kahve iç falan dedi ama benzer durumu yaşayan var mi nasil gecti Önerilere açığım acillll
Melodimm Ozlemdiyebiri Hastanede yanımda ki anne ağrıdan duramiyordu hemşire ağrı kesici yaptı uyuya kaldı kız.
Ro21 Ozlemdiyebiri offf sen onu bana sor. Sezaryen ağrısını unutuyor insan. Çok çok su içmen lazım. 3-4 litre kadar. Acı kahve iç her gün. Geçmezse doktoruna söyle serum taktır