Momellaa yagmurplt sancın yok ama bebekte cok hareket etmemiş bir daha ki sefer tatlı birseyler ye girmeden önce
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI yagmurplt sancı yok ama Bebek pek hareket etmemiş o yüzden tekrar isteyebilir belki
yagmurplt HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI 36 haftadayım ultrasonda 38 olarak gözüktü doktor bebek dönmüş her an dogabilir dedi 3 gün sonra tekrar acilden nst çekilmem gerekiyormuş
yagmurplt HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI inşallah canım açılma ile ilgili birşey demedi 3 gün sonra acilden gel nst çektir dedi
Sibelipekf yagmurplt toco 40 in üstünde olunca sancı var demek sancı olması doğumun başladığı anlamına gelmiyor canım
Sibelipekf yagmurplt gayet iyi bebeğin keyfi yerinde sancı flaan da yok bu arada sancın çıkmadan da Nisan gelebilir haberin olsun
yagmurplt Sibelipekf doktor bebegin doğum pozisyonu aldıgını gelişiminin önden geldiğini söyledi pazartesi günü acilden nst çekil dedi 🥰
Sibelipekf yagmurplt hangi hastaneye gidiyrosun canım beni de sürekli nst ye gönderdi sancım yoktu ama bence paradan dolayı olduğunu dusundum