Arkadaşlar merhaba hormon kaynaklı mı bilmiyorum 2 gündür aşırı duygusalım aşırı stresliyim mutlu değilim sürekli ağlıyorum zaten anksiyete ve panik atağım var 2 gündür aşırı derece de kendimi sakinleştirmekte zorluk çekiyorum son 1 haftadır ara ara gelen çarpıntım var ama çarpıntı öyle böyle değil kalbim fırlayacak gibi oluyor her seferinde durduk yere olmuyor neye çok üzülsem korksam kaygılansam aniden geliyor dakikalar sürüp geçiyor ama az önce gelen çarpıntım çok korkuttu aniden avuç içim terledi başımın yanlarına ağrı girdi ve ölecek gibi hissettim bir şey olmaz değil mi bu çarpıntılar zarar vermez değil mi bu arada 18 haftalık bebeyim