sym0109 Ben de Dila ve Eylül arasında kalmıştım. Dila’ya karar verdik. Ama ikinci bir kızım olursa kesinlikle Eylül koyacağım🌸 O yüzden Eylül diyorum
Yasem4 Zynp1606 Pera sadece Beyoğlunun eski ismi. Yunancada karşıda, öte taraf demek. Ahım şahım bir anlamı yok yani. İnternetteki güzelleștirilmiş anlamlar yalan. Ceylin de tabii ki cennet kapısı anlamına gelmiyor 😅 Yengeçten, yengeç yuvası demek Ceylin
[silindi] Biz eylül koyacağız 💖 Belki yanına ikinci bir isim ekleyebiliriz ikinci isim olup olmama konusunda kararsızız ama eğer olursa eylül ela olacak💕