Gebe07 Arkadaşlar idrar yolunda enfeksiyon olduğunu nereden anlarız idrar testi vermiştim bakteri değeri yüksek çıkmış
Melodimm Gebe07 Üste çıksın post Ben değerleri anlamıyorum canım🥲Bilen biri yazar şimdi geçmiş olsun🌸
Nurkry Gebe07 iki haftayı beklemeyin ilerlemeden önleminizi alın doktorunuza sorun o sizi yönlendirir gerekirse ilaç kullandırır enfeksiyon bebeğe de size de zararlı
Melodimm Gebe07 Bana doktor fitil yazmıştı içile bilen ilaç oluyormu bilmiyorum galiba enfeksiyona göre doktor söylüyor.
Gebe07 Melodimm benim 2 hafta sonra detaylı ultrason randevum var o zamana kadar bol bol su içeyim olmazsa o doktorda söylerim artık geç olması bebek için problem yaratır mı ki
mrp2023 Gebe07 bi tık su içimini arttırın isterseniz benim doktorum enfeksiyon görünce suyu arttıralım diyor
Gebe07 Önerileriniz için çok teşekkür ederim doktoruma sordum ilaç ismi söyledi ama bayram tatili olduğu için yazdıramıyorum şimdilik su içmeyi arttırdım bayram sonrası ilacımı alacağım 💕