Selam kızlar , ben ikinciye hamileyim daha hamileliğimin başı 7. Haftadayım size bi sorum olucak, benim karın altı ağrılarım çok oluyor sağa dönsem kramp gırıyor sola dönsem kramp giriyor normal mi ya ben ilkinde hiç bunn yaşamamıştım birde ikinci hamileliğinde karnı hemen beliren var mı normal mi