Merhaba ben iki gün önce Serklaj oldum. Doktorum progestan fitil verdi ama afedersiniz vajinam böyle şiş gibi fitili koyarken bile sızlıyor. Doktorum bir kaç gün lekelenme olucak dedi normal dedi. Şimdi tecrübeli annelerden ve gebelerden Serklaj olduktan sonra ne yaşadınız yada nasıl geçti o dönem kısaca anlatır mısınız