Zehrason Arkadaşlar nasipse bir kızım olacak altı aylık hamileyim. Hala kızımın ismine karar veremedim. İsim olarak aklımda bu iki isim var doğa ve parla. Sizce hangi isim kulağa hoş geliyor hangisi daha iyi
Haticeozbdk Herkes Parla koymaya başladı ve Fiil olan bir isim koymak bana çok mantıklı gelmiyor. O yüzden Doğa diyorum
Nergisimmm Zehrason parla bir emir kelimesi herhangi bi anlamı yok doğa daha anlamlı ve söylemesi yumuşak.