Nurrvldn Hasrett1 iyiyiz çok şükür sadece alt karın ağrısı var uyutmuyor bazen okdr 11+2 yim bende bayramdan sonra kontrolüm çok var daha 13 haftalıkken gidicem hemen gelsın ıstıyorm o gün 😅
Hasrett1 Nurrvldn bende de alt karın ağrısı oluyor bende 13 haftalık gitmek istiyorum belki cinsiyetini de görürüm benim bide bacaklarıma şimdiden kramp giriyor sizde oluyor mu baş ağrısı da oluyor arada
Nurrvldn Hasrett1 bende başta vardı bas agrısı sımdı yok ama alt karın ağrısı var arada yokluyor Benım kontrolüm 13 haftalıkken bakalım inşallah gosterırım hayatım kendını hayırlısı ıle sağlıklı sıhatlı ınsallah
Hasrett1 Nurrvldn inşallah sağlıkli sıhhatli bir şekilde kucağımıza alırız inşallah çok korkuyorum doğumdan