Ben 24 haftalık hamileyim Ankara’ya gitmemiz gerekti İstanbul’dan. Kendi Aracımızla gittik altı saatlik yolu 10 saatte gittik. Gitmeden doktorun herhangi bir riskin yok gidebilirsin demişti ama mahvoldum belimin ağrısından Kıvrandım durdum çok pişman oldum. Yazın tatile gideriz falan diyordum ama doğurmadan bir daha uzun yola çıkmayı düşünmüyorum çok sıkıntı yaşadım tabi herkesin böyle olacak diye bir şey yok ama ben yaşadığım durumu anlatıyorum