sena0104_ hastaneye bağlı bu beni acil ameliyata aldılar ebeler eşinle görüştürelim dediler normalde ameliyata da doğumhanede hazırlayıp goturuyorlarmis o yüzden sadece 1 kişi kadın refakatçi oluyordu. Ameliyathaneye giderken kapıda görüş dediler ama eşim yoktu acil olduğu için görev yerindeydi , görüntülü görüştük sagolsunlar. Doğumdan sonra da odaya kadın refakatçi ve 10-15 dk eşi aldılar sonra eşimi çıkarttılar